Strona główna » FAQ

FAQ

FAQ

Często zadawane pytania

Dlaczego Plakaty są idealnym elementem wystroju pokoju dziecka?

Plakaty są najprostszym sposobem na urozmaicenie lub zmianę wystroju pokoju dziecka. Wystarczy taki plakat oprawić w ramkę i jest gotowy, aby zawiesić go na ścianie. Dodatkowo używając nieinwazyjnych zawieszek i haczyków nie musimy się martwić o to, że uszkodzimy ścianę. Równie ciekawym sposobem a ekspozycje plakatów w pokoju dziecka, jest ustawienie ich na półce lub komodzie.  

Jaki Plakat będzie pasował do pokoju mojego dziecka?

Przy wyborze wielkości plakatu należy się kierować przede wszystkim tym, w jakim miejscy chcemy go powiesić oraz czy mamy wystarczająco miejsca. Należy również pamiętać o tym, aby plakat pasował stylistycznie do pokoju dziecka.  Jeśli pokój jest utrzymany w stylu minimalistycznym, to raczej nie sprawdzą się rozbudowane kwieciste kompozycje. 

Czy mogę zamówić wzór plakatu, którego nie ma w ofercie?

Ogólnie sprzedajemy plakaty widoczne na naszej stronie. Jesteśmy oczywiście otwarci na nowe, ciekawe pomysły. Wystarczy napisać do nasz poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.

Jak długo będę czekać na zamówiony plakat?

Jeśli plakat jest na stanie magazynowym, to czas realizacji wynosi 1 -2 dni robocze. Gdy pod plakatem widnieje informacja, że jest dostępny na zamówienie, to czas realizacji wynosi od 3 do 5 dni. To tego należy doliczyć czas potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie plakatów pod wskazany adres.

Czy oferowane plakaty są z ramkami?

Plakaty sprzedawane są bez ramek. Natomiast rozmiary są idealnie dopasowane do ramek dostępnych w ogólnej sprzedaży. Nie ma potrzeby, aby przycinać plakat celem jego dopasowania.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za moje zamówienie?

Nie wystawiamy faktur VAT na złożone zamówienia. Należy o tym pamiętać, chcąc zamawiać jako firma.

 

Jak mogę dokonać zwrotu zamówionych plakatów?

Wypełnij formularz zwrotu dostępny na naszej stronie w zakładce „Reklamamacje i zwroty” i prześlij go do nas za pomocą formularza lub wiadomości E-mail. O dalszych krokach poinformuje Cię nasza obsługa klienta

JAk mogę śledzić moje zamówienie?

Na podany w zamówieniu numer telefonu zostanie wysłana informacja o nadaniu przesyłki wraz z numerem przesyłki. Przesyłkę można śledzić na stronie DPD lub InPost, w zależności od wybranego sposobu dostawy

Co zrobić, jeśli plakaty zostały uszkodzone podczas dostawy?

Jeśli plakaty zostały uszkodzone podczas dostawy, skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego. Nasza obsługa klienta poprosi Cię o przesłanie zdjęcia uszkodzonych plakatów, celem dokumentacji. Nie martw się, wymienimy uszkodzony plakat nieodpłatnie, aby mógł zawisnąć w pokoju twojego dziecka.

Czy mogę anulowac moje zamówienie?

Jeśli zamówiłeś plakaty i z jakiegoś powodu chcesz anulować zamówienie, to skontaktuj się z nami jak najszybciej za pomocą formularza kontaktowego. Jeśli plakaty nie zostały jeszcze zapakowane i wysłane, to dokonamy zwrotu pieniędzy natychmiast. Jeśli plakaty zostały już zapakowane i wysłane, musisz je najpierw odebrać, a następnie dokonać ich zwrotu.